
Smartgaranti
Vårt mål: At du alltid skal være 100% fornøyd med bestilling din
Når du bestiller fotoprodukter hos oss, vil vi at du alltid skal være 100% fornøyd med det som du får hjem. Hvis du for eksempel finner en stavefeil i invitasjonen din eller oppdager at du har kommet til å velge feil bilde til lerretsbildet ditt, kan du benytte deg av vår smartgaranti! Er det noe som blir feil, tilbyr vi deg et nytt, tilsvarende produkt uten ekstra kostnad!

Send en e-post til kundeservice (kundeservice@smartphoto.no) med ordrenummer og skriv smartgaranti i emnefeltet - da vil saken havne rett med en gang.

I e-posten oppgir du hvilket fotoprodukt du vil forandre på (for rask service er det også bra om du allerede nå tydelig beskriver hva som har skjedd og at du sender med bilder som viser det du beskriver). For eksempel: er det en skrivefeil i invitasjonen du har bestilt, ta et bilde der vi kan se skrivefeilen og legg ved bildet i e-posten til oss.

Som svar på e-posten din vil kundeservice gi deg enkle instruksjoner på hvordan du benytter deg av smartgarantien vår. Følg disse instruksjonene og henvend deg til kundeservice igjen.

Har du fulgt instruksjonene vil kundeservice bekrefte at du kan gjenta bestillingen din. OBS - husk at du selv må ordne feilen før du bestiller produktet på nytt. Viktig: Vent alltid på bekreftelse fra kundeservice før du bestiller på nytt.
Smartgaranti gjelder for alle fotobøker, alle kalendere og kalenderbøker, alle fotokort, fotogaver, samt lerret og veggdekorasjoner (gjelder lerret, tre, aluminium, akryl og plakat).
Garantien dekker feil i tekster, bilder og designvalg. For mer informasjon om regler og unntak for smartgaranti, vennligst les mer under Vilkår og Garantier*. Hvis du ikke er fornøyd med fargegjengivelse, trykket på fotoproduktet eller produkthåndteringen håndteres dette som en produktreklamasjon og du skal da også kontakte kundeservice.