Lukk

Handlekurv

Handlekurven din er tom.

smartgaranti

Trinn 1

Send en e-post til kundeservice (kundeservice@smartphoto.no) med ordrenummer og skriv smartgaranti i emnefeltet - da vil saken havne rett med en gang.
Mer Mindre

Trinn 2

I e-posten oppgir du hvilket fotoprodukt du vil forandre på (for rask service er det også bra om du allerede nå tydelig beskriver hva som har skjedd og at du sender med bilder som viser det du beskriver). For eksempel: er det en skrivefeil i invitasjonen du har bestilt, ta et bilde der vi kan se skrivefeilen og legg ved bildet i e-posten til oss.
Mer Mindre
Trinn 2

Trinn 3

Som svar på e-posten din vil kundeservice gi deg enkle instruksjoner på hvordan du benytter deg av smartgarantien vår. Følg disse instruksjonene og henvend deg til kundeservice igjen.
Mer Mindre
Trinn 3

Trinn 4

Har du fulgt instruksjonene vil kundeservice bekrefte at du kan gjenta bestillingen din. OBS - husk at du selv må ordne feilen før du bestiller produktet på nytt. Viktig: Vent alltid på bekreftelse fra kundeservice før du bestiller på nytt.
Mer Mindre
Trinn 4

For hvilke produkter gjelder smartgarantien?

Smartgaranti gjelder for alle fotobøker, alle kalendere og kalenderbøker, alle fotokort, fotogaver, samt lerret og veggdekorasjoner (gjelder lerret, tre, aluminium, akryl og plakat). Garantien dekker feil i tekster, bilder og designvalg. For mer informasjon om regler og unntak for smartgaranti, vennligst les mer under Vilkår og Garantier*. Hvis du ikke er fornøyd med fargegjengivelse, trykket på fotoproduktet eller produkthåndteringen håndteres dette som en produktreklamasjon og du skal da også kontakte kundeservice.
Mer Mindre
For hvilke produkter gjelder smartgarantien?

3 supertips som sparer mye tid! - slik unngår du enkle feil når du bestiller.

1. Forhåndsvis alltid produktet ditt! Når du lager produktet ditt er det alltid en forhåndsvisning du kan klikke på, dette gjelder samtlige fotoprodukter. Ta deg tid til å se gjennom produktet en gang til før du sender inn bestillingen.
2. Hold deg innenfor de stiplede linjene Det er området som er innenfor de stiplede linjene som kommer med på produktet, dette gjelder for f.eks. lerretsbilder. Kontroller alltid at det viktigste i bildet er innenfor linjene/bilderammen og flytt/skalér bildet slik at det du vil ha kommer med innenfor. Hvis du vil være helt sikker på at hele bildet kommer med, kan du legge til en liten margin.
3. Korrekturles tekstene Vennligst les alle tekstene nøye for å unngå stavefeil. Hvis du har mulighet, be gjerne en annen person om å se gjennom teksten.
Mer Mindre
3 supertips som sparer mye tid! - slik unngår du enkle feil når du bestiller.

Kontakt oss & FAQ

Behøver du svar på et spørsmål? Her kan du se status på den seneste bestillingen din samt finne svar på vanlige spørsmål.
Mer Mindre

Vent et øyeblikk...