smartgaranti

Smartgaranti

Vårt mål: At du alltid skal være 100% fornøyd med bestilling din

Når du bestiller fotoprodukter hos oss, vil vi at du alltid skal være 100% fornøyd med det som du får hjem. Hvis du for eksempel finner en stavefeil i invitasjonen din eller oppdager at du har kommet til å velge feil bilde til lerretsbildet ditt, kan du benytte deg av vår smartgaranti! Er det noe som blir feil, tilbyr vi deg et nytt, tilsvarende produkt uten ekstra kostnad!

Send en e-post til kundeservice (kundeservice@smartphoto.no) med ordrenummer og skriv smartgaranti i emnefeltet - da vil saken havne rett med en gang.

I e-posten oppgir du hvilket fotoprodukt du vil forandre på (for rask service er det også bra om du allerede nå tydelig beskriver hva som har skjedd og at du sender med bilder som viser det du beskriver). For eksempel: er det en skrivefeil i invitasjonen du har bestilt, ta et bilde der vi kan se skrivefeilen og legg ved bildet i e-posten til oss.

Som svar på e-posten din vil kundeservice gi deg enkle instruksjoner på hvordan du benytter deg av smartgarantien vår. Følg disse instruksjonene og henvend deg til kundeservice igjen.

Har du fulgt instruksjonene vil kundeservice bekrefte at du kan gjenta bestillingen din. OBS - husk at du selv må ordne feilen før du bestiller produktet på nytt. Viktig: Vent alltid på bekreftelse fra kundeservice før du bestiller på nytt.

Smartgaranti gjelder for alle fotobøker, alle kalendere og kalenderbøker, alle fotokort, fotogaver, samt lerret og veggdekorasjoner (gjelder lerret, tre, aluminium, akryl og plakat).

Garantien dekker feil i tekster, bilder og designvalg. For mer informasjon om regler og unntak for smartgaranti, vennligst les mer under Vilkår og Garantier*. Hvis du ikke er fornøyd med fargegjengivelse, trykket på fotoproduktet eller produkthåndteringen håndteres dette som en produktreklamasjon og du skal da også kontakte kundeservice.

3 supertips som sparer mye tid! - slik unngår du enkle feil når du bestiller.

Tenk så bra at det finnes en smartgaranti som du kan bruke hvis produktet ikke blir helt som du hadde tenkt deg. Mange feil er rene slurvefeil som lett kan unngås. Ved å følge disse enkle trinnene reduseres risikoen for at noe går galt og vil spare deg mye tid siden du ikke trenger å bestille på nytt.

1. Forhåndsvis alltid produktet ditt!
Når du lager produktet ditt er det alltid en forhåndsvisning du kan klikke på, dette gjelder samtlige fotoprodukter. Ta deg tid til å se gjennom produktet en gang til før du sender inn bestillingen.


2. Hold deg innenfor de stiplede linjene
Det er området som er innenfor de stiplede linjene som kommer med på produktet, dette gjelder for f.eks. lerretsbilder. Kontroller alltid at det viktigste i bildet er innenfor linjene/bilderammen og flytt/skalér bildet slik at det du vil ha kommer med innenfor. Hvis du vil være helt sikker på at hele bildet kommer med, kan du legge til en liten margin.


3. Korrekturles tekstene
Vennligst les alle tekstene nøye for å unngå stavefeil. Hvis du har mulighet, be gjerne en annen person om å se gjennom teksten.

3 supertips som sparer mye tid! - slik unngår du enkle feil når du bestiller.

Tenk så bra at det finnes en smartgaranti som du kan bruke hvis produktet ikke blir helt som du hadde tenkt deg. Mange feil er rene slurvefeil som lett kan unngås. Ved å følge disse enkle trinnene reduseres risikoen for at noe går galt og vil spare deg mye tid siden du ikke trenger å bestille på nytt.

1. Forhåndsvis alltid produktet ditt!
Når du lager produktet ditt er det alltid en forhåndsvisning du kan klikke på, dette gjelder samtlige fotoprodukter. Ta deg tid til å se gjennom produktet en gang til før du sender inn bestillingen.


2. Hold deg innenfor de stiplede linjene
Det er området som er innenfor de stiplede linjene som kommer med på produktet, dette gjelder for f.eks. lerretsbilder. Kontroller alltid at det viktigste i bildet er innenfor linjene/bilderammen og flytt/skalér bildet slik at det du vil ha kommer med innenfor. Hvis du vil være helt sikker på at hele bildet kommer med, kan du legge til en liten margin.


3. Korrekturles tekstene
Vennligst les alle tekstene nøye for å unngå stavefeil. Hvis du har mulighet, be gjerne en annen person om å se gjennom teksten.